onsdag 15. april 2009

New video

Har lagd en video med klipp og bilder fra forskjellige turer. Da jeg filmet hadde jeg ikke planer om å bruke filmene i en video, så ikke ha for store forhåpninger! Jeg har med noen klipp fra når vi var på vei til Trondheim, så hadde jeg med når vi landet i Spania. I begynnelsen står det "From Norway to Paris". Men det betyr ikke at det var min reise dit og tilbake. Så har jeg filmet til byggninger osv, ikke bra filmen da! Tok for det meste bilder, som jeg viser i filmen.
Jeg filmet også når vi sto i heisen på vei til toppen av Eifel tårnet. Sangen jeg bruker valgte jeg fordi det var den som ga meg inspirasjon til å lage denne videoen. Ja, enjoy!

1 kommentar:

  1. duha vææært i paris faktisk, kuult.
    diiit ska meg, og min kjære, een vakkerdag aswell!
    I guaranteeeeeee YOU!

    ellers vaaa det vel egentlig ikke et veldig oppfinnsomt innlegg ;p

    Sangen e/va kUng, tho.

    gled meg til neste?

    SvarSlett