lørdag 2. mai 2009

Gjestemodell hos illusion

Hei kjære lesere, jeg beklager for at jeg ikke oppdaterer så ofte. Men men.
Iverfall, jeg fikk mail fra illusion.no for en uke siden, hvor det sto:
Hei, Malin
Av tusen påmeldte ønsker vi å invitere deg som gjestemodell hos oss i Illusion.no i Mai 09.
Fotograferingen skjer i Oslo mandager til fredager fra kl 09.00
Det må beregnes at vi bruker hele dagen.
Evt reisekostnader må du selv dekke.
Vi spanderer lunsj og 2 valgfrie plagg fra fotoshooten som takk for innsatsten.
Er du under 18år kreves det bekreftelse fra dine foresatte at du kan stille opp som modell for Illusion.no
Vi ønsker at du setter opp alternative datoer i Mai som kan passe for deg og sender oss en mail innen Fredag 01.mai.
Takk for at du meldte din interesse!
Mvh Belinda K Orten


Først tenkte jeg at dette bare var sånn reklame tull, men så husket jeg at jeg sendte dem et skjema med bilder osv for en stund siden. Men for å være helt sikker, ringte vi. Å neida, dette var seriøse greier. Jeg trengte ikke å komme i Mai sa de, jeg kunne komme i sommer en gang. Fy fader jeg ble lykkelig av denne nyheten, you have no idea! Det er Oslo Fashion og frisør akadamiet som skal style oss, stili ikke sant? Ja, jeg blir jo ikke alene da, tinger er at illusion er lei av å bruke utenlandske modeller. De vil heller ha sunn norsk ungdom, det er braa for jeg har ikke silikon som de fleste modellene de brukte før har. Planen er å dra nedover i sommer, å muligens overnatte til Morten, det blir bra vettu.


Grip sjansen, ikke vent på den.
For da må du vente lenge. -MonaLiisa


Yeah, take care bloggers.
Malin will be back sooon.

1 kommentar:

  1. Hei snuppa;D Tina Dahle her. Vært i oslo nå da?
    Fikk en sånn mail idag jeg:p men kan ikke være med siden det skal skje i uka. :( kjipt. går jo skole, så kan ikke droppe den for å være med der. :/
    Går med deg da? klemz

    SvarSlett