torsdag 6. august 2009

Hei sveis!

Jeg fikk endelig fingra ut å bestilte meg frisørtime på Mandag! Jeg fant ei super sie med mange forskjellige hairstyles » hairfinder. Jeg trykkte jeg på medium length hairstyles å fant mye bra, jeg lagra de bildene jeg syns var bra, å viste de til frisøren. Ja, jeg var sefølgelig å klippte meg på Ami salong, hos Anita. Hun er seriøst den beste frisøren i Brønnøysund, hun har vært min faste frisør siden de startet opp for 6 år siden. Hun fortalte meg at hun hadde sett en emo for en stund siden som nesten var barbert over det ene øret, å syns det var tøfft! Så jeg sa hun bare skulle gjøre det på meg, hihi. Jeg har ikke helt fått til å style håret ennå, jeg er helt elendig! Men men, jeg lærer vell fort. Her er noen bilder:

Det var faktisk sykt mye hår som gikk, hmm.

Her kan du se hvor kort det er over øret.

Jeg fikk ikke til å fikse det, så jeg sprayet det rett opp. Men etter en stund fant jeg ut at jeg så lesbisk ut, så jeg trur ikke jeg skal fortsette med og ha det opp. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar