mandag 10. august 2009

If your happy n u know it..

Det var ikke mye å gjøre på jobb idag, så dagen startet bra. Jeg og Marit brukte rundt 3 timer, å i tillegg kom Linn Mari Moen på besøk. For de som ikke vet hva jeg jobber med, så er jeg stuepike på Galeasen Hotell her i Brønnøysund. Etter jobb tok jeg sol i 15 min, det var godt! + at jeg vant 25 kr på skraplodd, hihi.

Hege fra Brønnøysund avis ringte meg å spurte om vi kunne møtes, hun sa jeg måtte ta med noen bilder jeg har tatt osv. MHM! Skal møte henne på kontoret hennes på Onsdag, har aldri vært der så det blir gøy bare det. Etter det skal jeg til frisøren å stripe håret. Men den største gladmeldingen er at jeg skal bli gudmor til Magdalena og Ørjan's baby :-)
Siste bildet jeg tok, med kompaktkamera også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar