tirsdag 29. september 2009

Hello

Elisabeth (Alexandra) lagde hanekam på meg her om dagen, syns det ble stilig. Har aldri hatt det før, men håret mitt har vokst en del siden jeg klippte meg. Var på sånn matmessemiddag ting etter skolen, å så kom det en eldre mann som kom bort til meg å sa at håret mitt sto rett opp, no shit sherlock! Yeah, senere den dagen var jeg på sangøvelse sammen med Christine, å de timene var virkelig det man kaller "The time of your life". Vi hadde det veldig gøy, syngte å lo helt til vi skilte lag. Jeg var faktisk på besøk til Christine på fredagen å hilste på degusene hennes! De var veldig nervøse, så de gjemte seg for det meste, men jeg fikk med meg at de "badet" seg i sand. Hysterisk morsomt å se på! Sådet. Jeg var på jobb på lørdagen da, fikk opplæring. Så jeg var både oppe å vasket osv, å nede på kjøkkenet (servitør). Skal tilbake neste helg å få mer opplæring, gleder meg til jeg blir 18, da kan jeg endelig jobbe som resepsjonist der (Galeasen). Har til nå bare vært stuepike å litt servitør. Jeg var ferdig rundt 4 da, 5 timer. Senere på lørdagen hadde Steffen vors før vi dro på russefest.



Dette er ultralydbilde av babyen til Magdalena Horn og Ørjan Martiniussen. Jeg har blitt spurt om å bli gudmor, som jeg selvsagt takket ja til! Jeg er så babysyk at det ikke skulle ha vært lov. Stakkars Magdalena ligger på sjukehus nå, hun har fått kraftig urininfeksjon og nyrebekkebetennelse. Savner henne, kom hjem igjen! :-(

Her er et bilde av den ene degusen til Chris.

Jeg har en blå sko, den har en veldig høy hel.

Min kule laser som kan lyse flere km.

2 kommentarer: