mandag 21. september 2009

Jepp.

Sist uke ga jeg bort lillepusi, Bella. Fy fan så lei meg jeg ble, Steffen også. Når jeg skulle bære henne ut i bilen ble hun helt gal, hoppet som en gal for å komme seg ut av bilen. Så vi satt å koste med henne i rundt 10 min før vi begynnte å kjøre. Guro heter hun som har henne nå, håper Bella har det bra! Sasha (moren) leter fortsatt etter henne, mjauer å vandrer rundt i timesvis. Hoff.


Noen mer koselig, dette er søstren min Tanita og forhåpentligvis hennes fremtidlige førerhund Meta. Syns de er søte sammen. Grunnen til at hun har bandasje på øyet er fordi hun hadde en operasjon rett før hun dro dit.


Jeg fikk besøk av min gode venn Andreas på lørdag, å vi lagde Oreokake! Her er bilde av resultatet, den ser kansje god ut (eller ikke) men det var den ikke spørr du meg. Smakte bare smør og krem. Grunnen til det er vell fordi vi ikke akkurat fulgte oppskriften til punk og prikke, ble mer en Spontankake, hehe.


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar