søndag 6. september 2009

Mulig!?

Igår natt hørte jeg katten min Sasha mjaue på lillepus Bella, så jeg åpnet ytterdøren for å se om hun hadde fanget mus, å det hadde hun. Så jeg hentet Bella å slapp henne ut sammen med henne. (Jeg skal legge ut bilde av Bella med en mus i kjeften, må bare få det over på Macen) Jeg var rimelig trøtt siden kl var rundt 4, så når jeg skulle lukke igjen døren hadde jeg fortsatt hode stikkende ut. Så jeg slengte med andre ord den tonge døren rett i hodet/pannen min, jeg har fortsatt ondt! Å ikke nokk med det, på kinoen greide jeg også å "skade" meg selv. Stolene på kinoen er slike man må legge ned før man setter seg ned, trur du ikke jeg klarte å glemme det å satt meg rett ned på gulvet. FLAUT! Eller ikke flaut egentlig, bare sykt vondt.

Half blood prince var en bra film! Har sjuende boka hjemme, skal begynne å lese på den snart.

Edward vs. Harry Potter... tricky one.

2 kommentarer: