fredag 11. september 2009

This week.

Denne uken har vært litt opp og ned, blandede følelser når det gjelder skolen og kattene mine. Merker at det eneste av serier jeg ser på for tiden handler om gravide ungdommer; The secret life of the american teenager, og 16 & pregnant. Vet ikke hvorfor, for de gjør meg deprimert. Men men, familien min begynner å bli lei av kattene mine. Min kjæreste Sasha og Bella, my babyes. Jeg finner ingen ny eier til Bella, å Sashas mjauing begynner å gå oss på nervene! Foreldrene mine vil avlive dem om jeg ikke gjør noe snart, men jeg er jo så gla i dem. Gråt i dusjen i mårrest siden jeg innser at det er et problem at jeg mister mye søvn pga kattene, men de betyr alt for meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Det går helt ok på skolen, sliter en del siden jeg er mindre smart. Spesielt når det gjelder engelsken, å Webdesign foregår alt på engelsk, lucky me. MEN, over til noe positivt! Jeg storkoste meg på fellesøvingen i går. Vi syngte mange kule sanger, jeg fikk nye venner og konserten vi skal ha blir den 1.november.

Steffen er til frisøren akkurat nå, så jeg gleder meg veldig til å se resultatet. Skal legge ut bilde når jeg får tid. SNX.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar