onsdag 7. oktober 2009

Bilder

Post et bilde du ikke er fornøyd med:

Meg i Paris, forferdelig hår.

Post et bilde der du føler du er deg selv:

Me likes to go random

Post et bilde fra en tid du savner:

Sommer 09, katten var slapp og kosete siden hun var gravid.

Post et bilde fra en tid du ikke savner:

Tiden jeg var på Nordhus hver helg.

Post et bilde der du er sammen med folk du er glad i:

Meg, Melissa, mamma og Tanita. Iselin tok bilde

Post et bilde som viser hvordan du vil ha det hver dag:

Å ha modellering som levebrød er min drøm

Post et bilde du blir trist av å se:

Dagen jeg ga bort kattungen min, Bella.

Post et bilde som får deg til å smile:

Steffen poser for kamera, tullingen min.

Post et bilde der du er sammen med noen du elsker:


Post et bilde av den personen som står deg nærmest:

Elsker gutten min

1 kommentar: