lørdag 28. november 2009

Å jul med din glede.

Jeg trenger seriøst en ferie, jeg var nettopp i Trondheim men den gjelder ikke. Jeg føler jeg ikke har kontroll lengre, som om at en orkan herjer i hode mitt. Jeg har det supert med kjæresten min for tiden, så der er alt helt fantastisk. Men det er som om at det er noe eller noen som venter på meg, eller at jeg har ett kall! Høres sikkert helt sprøtt ut, men må bare få ut frustrasjonen. 

I uken som gikk var jeg på "bli kjent kveld" med elevrådet, eller de som møtte opp. Det var veldig koselig, vi lagde pizza på Restaurant og matfag bygget, lekte og snakket masse. Det er så mye koseligere å være sammen med folk på skolen på kvelden, når det ikke er noen skole sammenheng sånn sett. 

Pizzaen jeg og Karoline lagde, mest henne. Jeg er en elendig kokk.. Men jeg fikk ivertfall brukt mine "kreative evner" når jeg skulle ha på fyllet. 

Steffen har solgt bilen sin, han føler seg veldig lettet, men jeg syns det er trist. Den var jo så kul og rask. Så nå får vi se om det lønnet seg da, sparer jo en del penger når man ikke trenger å bruke alt på bensin osv. Jeg var forresten på jobb i dag, vakt sammen med Tone Mari. Det var koselig, var en del folk der i dag så ble nokk å gjøre. Skal på julebord sammen med jobben i Desember, vi skal til Steinskjer! Det blir sikkert super morsomt, skal dele hotellrom med søte Lise, alt for lenge siden jeg har sett den jenta.

Jeg kjeder meg, så prøver å komme på med å blogge om. Jeg fikk låne alle 6 sesongene av Sex and the city av søsteren min, så har glanet på det i hele dag, har kommer til sesong 3. Det snør ute også nå, gud så koselig! Jeg har alltid lurt på hvor mange som egentlig leser bloggen min, føler jeg skriver og skriver, litt bevisst om at det ikke er mer en 2-3 som faktisk leser den.. skal jeg gi opp håpet?
Hihi, cute.

2 kommentarer:

  1. Don't quit, du har iaf 1leser ;p

    a certain call, yez, thinkiknow whatcha meanz. :)

    SvarSlett