onsdag 11. november 2009

Prøveeer!

Føler det skjer alt for mye på skolen for tiden. Vi har prøve i videologi i morgen, har øvet masse men må øve mer. Har skrevet rundt 6-7 sider notater, å jeg bruker liten skrift. Vi har prøve på tirsdagen, i samfunnsfag. Har øvet litt, men det er enkelt stoff så trur det går smood. Hva mer da? Jo, vi har hatt innlevering i webdesign, som vi leverte i dag. Oppgaven var å lage webside til TD på kaia. Så har vi framføring på mandagen i å holde tale, har skrevet talen, så den er i boks! Mer? Jo har innlevering i design, vi skal lage plakat, brosjyre og botton til en kuttrøyk kampanje. Jeg er nesten ferdig med den, men lærern er syk (sjokk?) så har ikke fått hjelp med finpussen ennå.

Vi har mer da! Vi har begynt med et filmprosjekt, musikkvideo! Har ikke skrevet manus eller tegnet storyboard ennå. Vet ikke helt hvordan jeg skal få ideen min til å bli like bra som den er i hodet mitt. Jeg skal lage en musikkvideo som sagt, så trenger en sang! Skal ha pop eller noe, Steffen skal danse! Men det går sikkert bare bra, Steffen kan hjelpe meg å se hva som blir bra osv.

Trur også vi hadde noe i engelsk, men husker ikke! Enten så var det innlevering, eller framføring? Iværtfall så handler oppgaven om svineinfluensa, mmmh. Jeg er forresten dritt lei av at alle lærerne mine er syke, svinete mennesker! (Jeg har hatt influensa, men ble frisk fort etter at jeg gikk på tamiflu)


Her er et bilde fra fjellturen på søndagen, det var min farsdagsgave til pappa, å bli med på tur. Det var ikke så gøy da, siden jeg er i så dårlig form!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar