fredag 29. januar 2010

Jeg finner ikke ord for hvor stresset jeg er for tiden... 

Nå går jeg Media vg2, men føler meg dom som et brød. Søknadsfristene for skole går ut om ikke lenge, å jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Først tenkte jeg å kanskje bli fotograflærling i Trondheim, men føler ikke jeg har nokk kompetanse til det. Så da må jeg vell gå skole likevel, er sykt skolelei. Men skolene i Trondheim er jo bra, håper jeg, så jeg har søkt der. Jeg har søkt på så mange jeg kan, men vigo lar meg bare velge 3-4. Men igjen, jeg kommer sikkert ikke til å gå ut vg2 med toppkarakterer, så jeg kommer helt sikkert ikke inn der. Stress, stress.

NKF, Norges Kreative Fagskole. Det hadde vært helt ubeskrivelig bra om jeg kunne ha gått der, men da må jeg ha studiekompetanse først + at det koster rundt 80 000…

1 kommentar: