mandag 25. mai 2009

Tyra Banks, I love you


Tyra Banks har vært min inspirasjon til å tro på meg selv osv de siste årene og hun er definitivt forbildet mitt. Jeg følger med på både Americas og Britain’s next top model å mange flere land. Men min favoritt er Americas. Etter å ha sett alle sesongene hittil innser jeg hvor mye jeg har lært av det, mesteparten ubevisst. Mange syns ikke noe særlig om henne, men det viser jo bare at de ikke vet noe om henne. Hun var den første afro-amerikanske modellen avbildet på forsiden av Gentlemen's Quarterly, Sports Illustrateds badedraktutgave og Victoria's Secrets undertøyskatalog. Hun fikk sin første modelljobb som 17 åring på Elite Modell Management. Etter suksessen med Top Model, fikk hun sitt eget talkshowprogram. Der fokuserer hun blant annet på unge kvinner med selvtillitssproblemer og forhold.

More: TyraBanks.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar